Information and Communication Technologies
Country
Prices in
VAT
Nortel Call Center

Nortel - Call Center

Call Center

Als er een groot volume aan gesprekken afgehandeld moet worden door een minimum aan personeel, dan is een call center de juiste oplossing. Via rapportages kunt u het call center meten en bijsturen. Op basis van de volgende functionaliteiten biedt het Multimedia Call Center u een superieure service aan uw klanten:

Intelligente routering reduceert de wachttijd voor de klant. Binnenkomende gesprekken kunnen gerouteerd worden op basis van herkomst, bestemming of ingevoerde data.

De klant ontvangt informatie over de keuzemogelijkheden en de wachttijd.

Call center agenten kunnen op basis van kennis (product) of talent (talen) geconfigureerd worden (skillsets) om zodoende de klant een nog betere service te verlenen.

Bij een gedistribueerd call center, kan een agent overal zijn werkplek hebben in het IPnetwerk (andere vestiging, thuis, mobiel) en toch met zijn skillset de klant te woord staan.

Intelligente schermen (IP-wallboards) geven de call center agenten en supervisers realtime informatie over de callcenter activiteiten vanuit elke specifieke skillset.

Hebt u webpagina’s, dan kan een klant via de 'click for agent'-functie rechtstreeks chatten met het call center of worden teruggebeld voor vragen. Uw agent weet meteen over welke webpagina het gaat en kan meebrowsen met de klant.

Het Multimedia Call Center is te verkrijgen in een Basis- en in een Professionele uitvoering, zodat u deapplicatie kunt kiezen die u het best past. Een WallBoard die u in het call center kan worden opgehangen biedt de agenten real-time informatie.