Information and Communication Technologies
 Uw mandje is leeg
Show basket
Kies land
Prijzen in
BTW
Veelgestelde vragen

Kan ik als particulier bij nl.backoffice.be aankopen ?

Ja, zowel particulieren als bedrijven kunnen bij ons aankopen. Indien u een factuur wenst dient u als Bedrijf uw BTW nummer op te geven bij de registratie. Voor VZW's of bedrijven waarvan het BTW nummer in aanvraag is vult u resp. 'vzw' of 'in aanvraag' in.

Hoe kan ik betalen ?

U kan betalen op twee manieren; on-line met kredietkaart of off-line via een overschrijving. Wanneer u uw bestelling hebt geplaatst vindt u onderaan het scherm alle bankgegevens die nodig zijn om een overschijving uit te voeren zowel vanuit het binnenland als vanuit het buitenland. Indien u wenst met een kredietkaart te betalen druk dan op de knop met 'Klik hier voor beveiligde on-line betaling'. U wordt vervolgens naar de website van Ogone doorgeschakeld waar u in alle veiligheid uw betaling kan uitvoeren.

Is het mogelijk om na ontvangst van de factuur te betalen ?

Dit is mogelijk voor bedrijven vanaf de derde bestelling en na goedkeuring van het dossier.

Kunnen goederen afgehaald worden ?

U kan uw bestelling bij Backoffice afhalen op ons kantoor in Antwerpen. Let wel dat u eerst online uw bestelling moet plaatsen en dat deze bestelling, afhankelijk van de voorraad van het product, enkele dagen later (meestal 24 à 48 uur) kan worden afgehaald . Wij hebben geen voorraad in onze kantoren en tenzij u een bestelling heeft geplaatst kan u geen goederen afhalen.

Kan ik bestellen onder rembours ?

Neen, door regelmatig misbruik van betalen onder rembours kunnen wij spijtig genoeg geen bestellingen onder rembours aanvaarden.

Is betalen met een kredietkaart veilig ?

Ja, dit is zeer veilig voor U. De afhandeling van de kredietkaartgegevens gebeurt via de firma Ogone welke gespecialiseerd is in kredietkaarttransacties. Wij krijgen geen kredietkaartgegevens te zien en alle uitwisselling van uw gegevens gebeurt op zeer veilige manier in gecodeerde vorm.

Zijn leveringen in het buitenland mogelijk ?

Ja, Wij leveren naar alle EU-Landen.

Wat zijn de transportkosten ?

Transportkosten zijn afhankelijk van land tot land. Deze worden eenmalig per bestelling aangerekend (ongeacht of uw bestelling in een of meerdere keren wordt geleverd). Voor meer informatie over onze trannsportkosten klik hier

Kunnen bestellingen via de post geleverd worden ?

Wegens administratieve en veiligheidsoverwegingen kunnen wij niet via de post leveren. Wij leveren via één transportmaatschappij welke al onze zendingen verzorgt teneinde zo doeltreffend mogelijk te werken.

Wanneer worden goederen geleverd ?

Indien goederen in voorraad zijn worden deze, indien besteld voor 12 uur, meestal binnen de 24 uur geleverd. Door onvooziene omstandigheden in onze logistiek en de transportfirma waarmee wij werken of door feestdagen kan hier vertraging in zijn en wordt de leveringstermijn 48 uur. Goederen die niet op voorraad zijn hebben een indicatieve leveringsdatum. Dit is echter de informatie zoals wij deze van de fabrikant ontvangen en is enkel ter informatie.

Hoe plaats ik een bestelling ?

U kan onze producten op verschillende manieren bestellen
Online:
Gebruik uw winkelwagentje: Wanneer u producten zoekt en bekijkt op onze site klikt u op het icoontje om een product toe te voegen Add to shopping cart .
Om de bestelling te plaatsen kan u uw winkelwagentje bekijken, de nodige wijzigingen aanbrengen en de bestelling afwerken. Onze productlijst beschikt over een geavanceerde zoekfunctionaliteit voor hardware en software.
Electronische betaling via internet
U kan uw bestellingen plaatsen via een beveiligde electronische betaling. Deze betalingen worden via de firma Ogone uitgevoerd en bieden u de garantie dat uw kredietkaartgegevens op een veilige manier doorgestuurd worden.

Nog vragen ?

Indien u nog vragen heeft dan kan u ons via het contactformulier bereiken.